دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

چقد لذتبخشه شاهد کامل شدن یه انسان میشم.

روز به روز دخترجان رفتاراش تغییر میکنه

توانایی های جدید بهش اضافه میشه

کلی ذوق میکنم.

 

 

 

 

 

مادرشوهرهم سوزنش تو ۶ ماهگی خواهرشوهر گیر کرده

تو ۶ماهگی حرف زده😐

تو ۶ماهگی از پوشک گرفته😐

تو ۶ماهگی دندون درآورده(که این غیرممکن نیست)

تمام حرفش هم اینه اگه به خواهرشوهر بره...

 

 

 

 

 

تو اطرافیانم مردی مثل شوهرجان ندیدم

که این اندازه اهل ریسک کردن باشه.

همیشه باید نگران کارهاش باشم.

منم یه آدم به شدت محتاط و آرومم

وقتی مجرد بودم زندگیم یه خط صاف بود

ولی الان همش خط خطیه.

 

 

 

 

 

۵ ماه و ۲۶ روز شد که من بیرون نرفتم.

باورم نمیشه،چی جوری این همه مدت طاقت آوردم!

ان شاالله بعد واکسن ۶ماهگی فرنی میدم

و میسپرم دست مامانم و میرم ول گردی😁

هوا هم خوب شد مادر و دختری میریم.

فعلا شهر ما به شدت سرده.

 

نظرات  (۹)

وای هنوز مینویسی اینجا نیلوفرررر .... ایول

پاسخ:
آره هنوز هستیم😁

حرف مادر شوهر رو هم بیخیال...بذار بگه دلش خالی شه ...

مهم خودتی که حسابی با بزرگ شدن و کامل تر شدن باران کیف 

کنی و لذتشو ببری ...

 

راستی نیلوفر:

بهار دیگه داره میاد..هوا خوب میشه ..بذارش تو کالسکه و حسابی برید

 

بگردید مادر دختری🤗🤗😍😍😍😘😘😘

پاسخ:
آره واقعا،من که نمیتونم تغییرش بدم باید خودمو تغییر بدم

خیلی کیف داره ان شاالله تجربه ش میکنی.


آقا بهار اومد کروناهم اومد و ماخانه نشین تر شدیم.
چه نقشه ها که نداشتم براش

اول از همه

یه تبریکککک خاص میگم برای مادر شدنت عزیز دلم😍😍😍

 

الهیی که قدمش خیر و پربرکت باشه براتون ...بیای از شیرین کاریاش برامون

 

بنویسی و ما هم دلمون قنججج بره 😘😘😘😘

 

بعدشممم:

 

روز زن و مادر رو بهت تبریک میگم عزیز ره دورم😘

پاسخ:
ممنونم سمیراجان
 ان شاالله
چشم.

ممنونم 
چقد دیرجواب دادم شرمنده

سلام. مادرشوهر من میگه برادرشوهرم تو 6 ماهگی راه میرفته!!! :))))))))))))))))))))))))))

خلاصه که از دست این مادرشوهرا با این سوگولی ها شون

پاسخ:
سلام
😂😂😂😂
از دست این مادرشوهرا.
دخترجان منم پرواز میکنه راه رفتن که سهله😁

سن دخترت خیلی خوبه حسابی کیف کن از لحظه هاش

خدا براتون حفظش کنه

خخخ 6 ماهگی خارشوهرو خوب اومدی

نه خیلی ریسکی خوبه نه مثل بوق بوقیه ما ترررسو

ایول مادر نمونه که بخاطر دخمرت نرفتی بیرون. 

پاسخ:
مرسی خدا دختر گلت رو حفظ کنه براتون
بیا شوهرامونو قاطی کنیم دوتا شوهر نرمال گیرمون بیاد.
مچکرررم

سلام. بسلامتی خدا رو شکر. تا وقتی شیر مادر میخوره بدنش مقاوم تره به میکروب ها بعد سردی ها آره با هم برین بیرون یکم کوچولوی نازمون بدنش با میکروب ها آشنا بشه و مقاوم بشه. 

عجب مادرشوهری. اگر میومدن مثل ماذر و دختر حرف میزدن اینهمه مصیبت نداشتیم. من از این کنایی نرف زدنا بشدت منزجرم. یادمه یه خانمی بود منو واسه پسرش میخواست اینقدر با کنایه با من حرف میزد به قول خودش میخواست منو از نو بسازه.  مثل مثال بکوب از نو بساز:) منم عطای همه می رو به لقاش بخشیدم.

بسلامتی برف هم اومده؟ سمت ما که معمولیه. 

پاسخ:
سلام
سلامت باشی
فعلا که کرونا اومد دست و بالمون رو بست

وااا دقیقا مثل مادرشوهرمن که از نامزدی سعی کرد منو بکوبه از نو بسازه موفق نشد که هیج من بدتر لج هم کردم باهاش.

میگه شش ماهگی فلان بگو باشه. 

بذار دلش خوش باشه. اهمیت نده. دیدی از حد گذروند بگو، یعنی میخوای بگی بچه ی پسرت خنگه و ناتوان؟

 

پاسخ:
🤭🤭🤭
یادم میمونه
۲۷ دی ۹۸ ، ۲۰:۵۰ شارمین امیریان

سلااااام.

 

به به پست جدید🤩

 بوس به خودت و گل دخترت😘

سعی کن تا شش ماهگی برسونیش خب... یه کاری کن شش ماهگی خوندن و نوشتن بلد باشه 😂

پاسخ:
سلام😁
جقد دیر جواب دادم ببخشید

نشد برسونمش میخواستم یه کاری کنم شاهنامه بخونه که نشد
مرسییی
۲۷ دی ۹۸ ، ۱۰:۱۸ مامانی ...

خوشحالم ک حس و حالت نسبت بهش تغییر کرد😉

 

عجب!!!

چکارش داری بزار دلش خوش باشه😂😂😂

 

شوهر من ورژن پایین تر شوهر توئه😅😅😅

خدایی سخته با این جور ادمها سر کردن

همش با کله میرن توی کارایی با ریسک های بالا خخ

 

وای چه جوری این مدت موندی توی خونه؟

البته خب طرفای شما خیلی سرده

ان شاالله گردشهای دونفره ی مادر دختری زودتر برسن از راه😉

پاسخ:
ممنون ولی موفق نشدم😟

دقیقا همیشه تن وبدنمو میلرزونه با ریسکاش

این که چیزی نیست الان شد ۹ماه و همچنان هم ادامه داره
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">