دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

از بس بیرون نرفتم،تنبل شدم

هر روز تصمیم میگیرم حداقل برم تو باغچه ساختمون بشینم

ودخترجان آفتاب بخوره،تنبلی نمیذاره.

یه ویروس نیم وجبی ببین باماها چه کرده.

 

 

 

بعد بوقی ماشین خریدیم

حالا آقا میخواد بفروشه

از یه طرف خوشحالم چون خونه مامانش نمیریم

ازیه طرف ناراحتم که دلم خوش بود هفته ای دو روز

خانوادمو میبینم و یه استراحتی میکنم.

خدایا این زندگیه من دارم؟

همه چیم وصله به خانوادش،خسته شدم دیگه.

 

 

 

 

بالاخره دختر جان ما در سن ۹ ماه و ۶ روز

دندون دار شد.

 

 

 

ال،عروس دار شد

بالاخره برادرش زن گرفت

کاش عروسشون هم مثل خود ال باشه😈

باهاش دیگه رابطه آنچنانی ندارم

خیلی راحت ترم.

 

 

 

امسال هم روزه نگرفتم

ولی هر روز پامشیم و برای شوهرجان سحری آماده میکنم

خیلی سخته روزه نگیری و اما باز پابشی.

بیخوابی اذیتم میکنه.

کاش زودتر تموم بشه.

 

 

 

فقط 3 هفته مونده😁

یعنی ۲۲ روز دیگه عیده.

کاش همزمان بشه با تموم شدن ویروس.

نظرات  (۳)

سلام چه زودی گذشت. ما شاءالله 9 ماه گذشت. 

 

امیدوارم وقتی ازدواج میکنم با تیر و طایفه ای شبیه ال شما نباشه. 

البده اگر ازدواج کنم. 

با این وضعیت گرونی فقط باید نفس بکشیم زنده بمونیم. 

پاسخ:
سلام
خودمم باورم نمیشه الان که مینویسم ۱۰ ماه و ۵روزشه
ان شاالله که ازدواج میکنی با یه پسر خوب و خانواده خوبتر
اووف گرونی که دیگه تمومی نداره

سلامممم ما بازگشتیم ایا به یاد داریم؟:

اخیییییییی انگار دیروز بود حامله بودی 

پاسخ:
سلام بله به یاد داریم شمارو
آره میبینی عمر چه سریع میگذره
۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۰ شارمین امیریان

"فقط" سه هفته؟! هوممم؟؟؟!!! 😒

 

سلام نیلوفر جان.

خوبی عزیزم.

عروس گل ما رو ببوس و تا میتونی از ال دور نگهش دار. 😂

 

 

ببین نمیخواستم کامنتم رو با اون جمله شروع کنم؛ ولی واقعا تحت تاثیر بند آخر پست، مخصوصا کلمه فقط و لبخند ملیحت قرار گرفتم. 🤦‍♀️😂

پاسخ:
ها😁
سلام دکترجان
خداروشکر فعلا دوره ازش،امابدم نیستا مثل ال بشه😈تو زندگیش موفق میشه

خداییش امسال زود گذشتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">