دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

من متحول شدم

یه مدتی هست سعی میکنم با مادرشوهر خوب باشم

یه روز عصر دعوتشون کردم خونه

وقتی میرم یه کم بیشتر میمونم

باهاش حرف میزنم،نگاهش میکنم.

امیدوارم گند نزنه به این تحول من.

 

 

 

 

مردها عجب موجودات پررویی هستن

شوهرجان آنفلونزا گرفت

منم دو روز بعدش گرفتم

منو دعوا میکنه که چرا گرفتی؟چرا مواظب نبودی؟

یکی نیست بگه اگه تو مریض نمیشدی که من مریض نمیشدم

خودت مقصر بودی نه من.

 

 

 

 

زن عموم به عروسش گفته بچه داربشید

از حاملگی تا دو سالگی بچه هزینه ها با ما!!

عروس هم گفته اگه بیاریم خودتون باید بزرگ کنید.

یه سری هم که گفته بودن برامون خونه بخرید تا بچه بیاریم.

ای خداااا😁

بلد نبودیم شرط و شروط هم بذاریم.

 

 

 

 

 

تو نینی پلاس عضو گروهم

یکی نوشته بود میریم خونه مادرشوهرم

بچه رو اصلا نمیدم بغلش!

اصلا همچین آدمهایی رو نمیتونم درک کنم.

مگه قراره بخوره بچه تو که نمیدی.

اونم دل داره دیگه.

فردا عروست هم همین کار رو میکنه باهات حالت جا میاد.

 

 

 

 

 

اینو یادم رفت بگم

از وقتی دخترجان مریض شد

آدم شدم و فهمیدم چقد دوستش دارم و چقد ناشکر بودم.

کلی غلط کردم به خدا گفتم😁

الانم کلی صبور شدم و اذیت هاش رو راحت کنار میام.

نظرات  (۱۱)

انگار زیادی متحول شدی

اینجا رو یادت رفته خخخخ

 

 

پاسخ:
غرق تحولم شدم خخخ
نه یادم نرفته فرصت نمیکنم.
الانم پدرو دختر خوابن آزادم.

مررررسی نیلو

ای جونم عکس دخمر نازتو دیدممم

ماشالا بهش با اون صورت نازش و چشای قشنگش

نمیدونم چرا هنوز باورم نمیشه تو مامان شدی😃

الانم که وقت شیرینی دخملته. خوب حالشو ببر

روی ماهشو از طرف من ببوس.براش وان یکاد خوندم

پاسخ:
مرسی ونوس جان.
خودمم باورم نمیشه مامان شدم.
اصلا بهم نمیاد مامان شدن😁
آره واقعا روز به روز شیرین تر میشه.
دستت درد نکنه،چشم حتما

تصمیم خیلی خوبی گرفتی. امیدوارم اون هم با برخوردش بهت نشون بده که کار درستی میکنی...

خوشحالم که قدر دخترت رو بیشتر میدونی، به خدا بزرگترین نعمت زندگی هستند این بچه ها

پاسخ:
متاسفانه نه.
بازهم برگشتیم به اون دوران که احساس صمیمیت میکنه و هرکاری و هر حرفی دلش میخواد میزنه.
سعی کردم خوب باشم ولی صمیمی نشم.
ممنونم واقعا همینطوره،خیلی کیف میکنم باهاش.

به به

خیر باشه تحولات اخیر

امیدوارم ب خیر بگذره

 

نی نی خانم چطوره؟؟ خودت خوبی؟ از فاز پس از زایمان خارج شدی کاملا ؟

پاسخ:
کم مونده بود به خیر نگذره،خودمو کنترل کردم زیاده روی نکنم😁
الان بهتر شده اوضاع.


نینی هم خوبه.شیرین تر میشه هر روز..
خودمم هعییییی بدنیستم.
تاوقتی خونه نشینم نه😁
پوسیدم تو خونه بی هیچ تفریحی

سلام، ان شاءالله که بهتر باشی. آفرین چه حس مثبتی. منم دلم گرفته بود، نوشتت را که خوندم حالم بهتر شد. 

پاسخ:
سلام مچکرم.
خداروشکر ان شاالله همیشه خوب باشی.

ایول خانوم متحول

بهترین کارو کردی امیدوارمممم ادامه دار باشه😈😉

اون عشق خانوم کوچولو رو از طرف من ببوس. حتما وقت شیرین بازی هاش شده دیگه

پاسخ:
فعلا ادامه داره فقط نمیذارم احساس صمیمیت کنه و باز گند بزنه

اوووف تا دلت بخواد،خوردنی شده

کار خوبی میکنی. کاش منم بتونم. من اوایل فکرم این بود، بدجوری سوارم شدن، دیگه توان ندارم

پاسخ:
منم اون اولای ازدواجم کاری کرده بودم
اینقد احساس صمیمیت میکرد که گند میزد به همه چی
الان اما خوبم ولی صمیمی نمیشم.

چی شد متحول شدی. خواب دیدی، یا نگرانی عروس و داماد خودت محلت نذارن. 

پاسخ:
هیچکدوم.
فقط دیدم اونی که اذیت میشه خودمم،من اینجا خودمو باکینه خفه بکنم
مادرشوهرهیچیش نمیشه خودم اذیت میشم وبس.
بعدم نمیخوام آدم بد این ماجرامن باشم.
۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۷:۴۸ بانوی عاشق

این تحول رو قربون

منم متحول شدم

ی هفته بیشتره به مامان همسری زنگ نزدم

دلخورم هنوز و نمیتونم کنار بیام

 

فدای یان دخمل بشم من

ی عکس بده ازش خب خسیس

خیلی مواظب خودتون باشین آنفولانزا خیلی خطرناکه ها

پاسخ:
مرسی
چه خوب،ولی من نتونستم،شکست خوردم.
من اصلا زنگ نمیزنم به مادرشوهر😁

اینجانمیتونم عکسشو بذارم
شماهم مواظب باشید
۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۸ بـانـوی بــرفی

منم همیشه در تلاشم اما در هرصورت گند میزنه

این بار بفرستش خونه ی مامانش بگو ما رو مریض میکنی😂

هی این عروس ها رو میبینم میگم انشالله یکیش گیر مادرشوهر من بیفته قدر بدونه😄

من مادرشوهرم به من و دخترم آلرژی داره عقده ایه

من اوایل یه حس خوشحالی داشتم ولی میگفتم به چه درد من میخوری وقتی نمیتونی واسم حرف بزنی

ولی الان خیلی شرایط فرق کرده همه زندگیمه😍

پاسخ:
مادرشوهرمنم گند میزنه 
منم میگم کاش یه عروس خبیث نصیبش بشه.
کاش مادرشوهرمنم آلرژی داشت به ما و دست از سرما برمیداشت،بدم میاد از دوست داشتنش
خداحفظش کنه دخترا بزرگتر که میشن،میشن هم صحبت مادراشون

تحولت مبارک⁦❤️⁩💜💚⁦♥️⁩💙

پاسخ:
مچکرررم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">