دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

زلزله که شد

رفتم سمت اتاق بدون دخترجان

یهو دیدم شوهرجان بغلش کرده

بعد اون روز،هرچی به غروب نزدیکتر میشیم

حالم بدتر میشه

یه حس اضطراب همراه با یه غم بزرگ میاد سراغم

چطور تونستم یه بچه ی بی دفاع رو ول کنم؟

هروقت بغلش میکنم گریه م میگیره

بزرگ شد چی بگم بهش؟

میتونم ادعای محبت مادرانه داشته باشم؟

حالم اصلا خوب نیست.

نظرات  (۷)

سلام عزیزم

خوبی

دلم تنگ شده 

نیلو خودتو اذیت نکن زلزله اینقد وحشتناک ادم هول میشه دیگه

دخمل گلت خوبه

پاسخ:
سلام 
منم همینطور
خووووب با داشتن مادری مثل من بایدم خوب باشه😁

تو مادر خوبی هستی

منتها هنوز به مادر بودنت عادت نکردی

بهش فکر نکن چون ممکنه به خاطر یه موضوع این چنینی دچار افسردگی بدی بشی...

خودت رو سرزنش نکن...

سعی کن از مادربودنت لذت ببری

پاسخ:
آره انگار هنوز باور ندارم مادرم.
یه چند روزی هست بهش فکر نمیکنم
خیلی حس بدی بود

آخی نیلو 

صددرصد تو اون لحظه آدم مغزش هنگ میشه و قدرت تصمیم گیری نداره

دیوونه اینطوری فکر نکن

 

پاسخ:
خب چرا مغز شوهرجان هنگ نکررد😁
این بیشتر اذیتم میکنه که شوهرجان به فکرش بود ولی من نه.
الان جند روزی هست بهش فکر نمیکنم
۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۳ بانوی عاشق

وای عزیزم

موهای تنم سیخ شد

نمیدونم چی بگم

ببین یه شوک و ی ترس ناگهانی بهت وارد شده

تو اون لحظه ناخودآگاه فرار کردی فقط همین

 

پاسخ:
آره انگار اصلا بچه ای وجود نداره
وقتی شوهرجان بغلش کرد و بیدار شد وخندید بیشتر ناراحت شدم
هنوزم قیافه ش جلو چشممه

سلام

اشکال نداره هول شدی دیگه. آدم تو لحظات ترس همه چی یادش میره. 

خدا راست گفت توی قیامت هر کی به فکر خودشه نه مادر میشناسیم نه پدر نه بچه و نه شوهر .زلزله هم مثل قیامته دیگه امیدوارم دیگه هیچ وقت پیش نیاد

پاسخ:
دقیقاا خودمم به همین فکر کردم
چه ترسناک

عزیزمممممم نیلوفرررر 😞😞😞

پاسخ:
😥😥😥

میگن قیامت میشه همین طوره مادر بچشو رها میکنه. 

نگران نباش. کم کم حس مادرانگیت تقویت میشه. بنظر من اتفاقی بود حتما نباید یه مادر به تمام معنا همه جا همیشه یادش باشه گاهی یادش میره. 

پاسخ:
کاش زودتر تقویت بشه
انگار هنوز باور ندارم مادرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">