دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

با اعمال شاقه دارم مینویسم

آخه یه دختر معتاد دارم

که ازساعت ۶تا ۱۱ شب مشغوله شیرخوردن

درحالت درازکشیده میباشد.

تا تکون میخورم گریه میکنه.

 

 

 

خواهرشوهر هم اومد و ۳روز موند 

مابقی روزارو هم خونه اینو اون میموند

مادرشوهر هم چندتا لباس برای من و دخترجان آورد

که همشون خوشگل بودن.

 

 

 

تنبل شدم برای نوشتن تو وبلاگ

برای اینکه ازبقیه عقب نمونم😁

کانال زدم منم

اونجا راحت تره نوشتن.

 

 

 

بالاخره به آرزوم رسیدم

یه دوربین خریدم،البته خرید

به مناسبت دنیا اومدن دخترجان

تو فامیلاشون رسمه طلا میخرن

ولی خب من طلادوست نداشتم،عقل ندارم 😁

نظرات  (۷)

آدرس تلگرام لطفا تنبل بانو جان

دخترجان چطوره؟

پاسخ:
@mnb616498
آدرسم 
اونم خوبه سلام میرسونه
فعلا کولیکش هم تموم شده انگار

مبارکهه. دوربین هم خوبه منم خیلی چیزا لازم دارم ولی حیف که مجرد و عذبم. باید فقط چشم امیدم به تولدم باشه😅 اونم شاید خوانواده یه چیزی بخرن شایدم نخرن.

نوش جانش. ان شاءالله که سالم باشه. 

 

پاسخ:
ممنونم
من هرچی لازم داشته باشم میگم تو تولدم بخرن برام
ان شاالله به زودی از عذب بودن دربیایین

نیلوفر من کانالت رو امروز خیلی اتفاقی دیدم و جوین شدم😁

اگه راضی نیستی بگو لفت بدم.خوب؟

پاسخ:
عه شمابودی.
نه خیلیم خوشحال شدم که هستی.

پس تو هم کانالی شدی😒

فکر کنم تا چند وقت دیگه من تنها باز مانده ی اینجا باشم😒

 

دخترک رو ببوس❤

پاسخ:
آره  ولی وبلاگمم مینویسم،تبلت دار شدم دیگه
چشم حتما

آدرس کانالت رو بذار

پاسخ:
دادم فری برسونه بهت

بح بح ببین کی اینجاس :)

 

خیلییییی هم کار خوبی کردی دوربین خریدی. طلا به چه کار اید وقتی قرار تو کمد خاک بخوره :|

الهی کلیییی عکس با حال خوب بندازی و بعدها بشینی نگاه کنی و هی بگی یادش بخیر و حالت خوب شه :)

ی نفر بود سرویس طلای عروسی ش فروخت، ی دوربین خفن طور خرید و الانم لذتش میبره.

 

خب کانال زدی من دیگه نمیتونم بخوممت که :) هرزگاهی اینجا هم بنویس.

پاسخ:
😁

مرسی،دقیقا،وقتی هم قراره اون طلاها یه روزی فروش برن چرا بخرم اصلا.
 چه جالب.چه دوربینای خفنی بود تو دیجی کالا،خوش به حال کسی که میخره.

اینجام مینویسم حتما،تبلت دار شدم دیگه
۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۵ شارمین امیریان

سلام.

خب چرا ننشست تو خونه خودشون! بچه که نیس! حالا حتما باید منت زن برادر رو سرش بود؟!😂

 

دوربینت مبارک. 

منم طلا دوس ندارم

پاسخ:
سلام
میخواست بشینه شوهرجان نذاشت،با اینکه اون یکی برادرشوهرم خونه بود.

مرسییی
طلا چیه آخه،وقتی نمیشه ازش لذت برد به چه دردی میخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">