دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

 وقتی ازدواج کردم کسی باورش نمیشد

بتونم یه زندگی رو اداره کنم

حالا هم که نینی دارم کسی باورش نمیشه

اصولا کسی منو جدی نمیگیره😁

 

 

 

 

مادرشوهر قراره بره کربلا,خوشحال بودم نمیبینمش

امروز شوهرجان گفت 

خواهرشوهر قراره بیاد بمونه اینجا

تمام خوشحالیم دود شد رفت.

خدایا نیاد,من حوصله خودمم ندارم

خودت بهتر از هرکسی میدونی.

 

 

 

 

یه توصیه به اونا که میخوان خونه بخرن

هیچوقتتتتتتت طبقه اول نخرید

یا طبقه اخر یا یکی مونده به اخر بخرید.

 

 

 

 

باورم نمیشه الان ١۰ هفته س من بیرون نرفتم.

چه روزای مزخرفی هستن این روزها

میشمرم که تموم بشه زودتر ولی نمیشه.

دلم برای روزهایی که دخترجان نبود تنگ شده

اینقد ناشکری میکنم اخرش خدا هدیه شو پس میکیره.

 

 

 

یه کتاب میخوندم به اسم مادر از پرل باک

کتاب قشنگی بود.

 

 

نظرات  (۱۰)

سلام نیلوفر جانم خوبی؟💋😘

مشغول خواهرشوهرداری هستی؟😜

اگر برات امکان داره گاهی دخترکوچولو رو بذار پیش کسی که خیالت ازش راحته و یک کم به خودت برس، خریدی، سینمایی، یا هرچیزی که خوشحالت می کنه.

نگران نباش خیلی از مامانها این حسها رو تجربه میکنن ولی ممکنه به زبون نیارن. طبیعیه که یک مدت طول بکشه تا زندگی دوباره روال خودش رو پیدا کنه😗😗😗❤❤❤

پاسخ:
سلام میناجان
سه روز مشغول بودم،بیشترش رو خونه دوست مامانش موند.
دخترم شیشه شیر رو نمیخوره،نمیتونم جایی بذارمش،باید صبرکنم وقت غذا خوردنش برسه.
الان بیشتر از ۳ماهه بیرون رو ندیدم،اصلا نمیدونم خیابوناش چه شکلی شده.
آره الان یه کم بهتر شده اوضاع،امیدوارم بهترتر هم بشه

خدا نکنه  دختر.اینقدر دوتایی با هم بیرون برین .

می گن مادر شوهرها که برن کربلا ثوابش اندازه ی حجه.😜

 

پاسخ:
خیلی دوست دارم مادر ودختری بریم بیرون،کاش اون روز،زودتر بیاد

 😂😂😂به عروس هم میرسه دیگه

چون تاریخ این پست معلوم نیس برای چه وقته من دعا میکنم خواهر شوهرت نیاد خونتون فقط همین 😂

پاسخ:
اومد ۳روز موند رفت خداروشکر

خداییش خیلی سخته بزرگ کردن نی نی.قدیمی ها چه دلی داشتن به خدا.

پاسخ:
قدیمیا راحت بودن همه باهم زندگی میکردن و کمک میکردن به هم
ولی آدمای الان همش تنهان سخته

سلام مامان نیلو

نی نی گولووو خوبه؟ چند ماهه شد؟

خارشوهر اومدددد یا نه ایشششالا

نیلو ما طبقه اولیم ولی چون طبقه بالایی ها ساکن نیستن و طبقه سوم یک حاج خانم تنهاس خیلی راحتیم

فقط طبقه دومی گاهی دوس دختراشو میاره عرق خوری همسایه بالایی شاکیه. ما که ندیدیم فقط یکی دوبار صدای خاک بر سریشونو شنیدم

 

منم جدی نمیگیرمت خخخخ

پاسخ:
الان ۳ماه و ۱۰ روزشه
آره اومد ۳روز موند رفت
چه خوب برای ماهمش دردسره،دوست ندارم اینجارو

اووه چه بد مخصوصا شماکه دختر جوون داری

میدونم😁

این روزها میگذره.و مادر شدن از خودگذشتگی محضه.ایثاره....

حس توام با شیرینی و تلخیه!!

مادر نشدم.اما مادر زیاد دیدم اطرافم که همه حسهای تورو داشتن.حتی کسی که سالها منتظر نی نی بوده.

 

 

طبقه اخر هم خوب نیست.بخاطر اینکه پشت بوم هر اتفاقی بیفته گردن طبقه اخره.نم بده.ایزو سوراخ بشه و....کسی براش مهم نیس.فقط طبقه اخر باید هزینه کنه و غصه بخوره..

طبقات وسط خوبن.

 

 

 

پاسخ:
امیدوارم شیرینیش بیشتر از تلخیش بشه 
عههه کلی عذاب وجدان داشتم بابت این فکرا.

آره تجربه طبقه آخر رو هم داشتم وحشتناک بود،مخصوصا وقتایی که باد میزد و ماهواره ها تکون میخوردن 

منم از ابان تا اسفند خونه بودم هیجا نمیشد رفت هوا ابری بارونی میشد تاریک من بودم و یه نی نی به سرعت میگذره انقدر جاها برین باهم 

خیلی بدی چطور دلت میاد انقدر واضح بگی خدا پسش میگیره ،لطفا دیگه اینجوری حرف نزن اصلا بهتره بعضی چیزارو به زبون نیاری بخدا خواهرانه گفتم ناراحت نشو

پاسخ:
واقعا؟خیلی سخته اولاش،مخصوصا این خونه نشینی

😁خوبه نزدیکت نیستم یه کتک هم نوش جان میکردم حتما خخخ
نه ناراحت نمیشم حق باشماست کاملا
به قول مامانم بعضی وقتا حرف تو ساعتش میفته و میشه

میفهممت. همه ما این دوران رو گذروندیم. ولی نیلو جان من پسرم 10 روزه بود برش داشتم بردم مهمونی. تو مهمونی بچه آدمو نگه میدارن مادر یکم استراحت میکنه. پارک هم برو. بچه رو بغل کن برو تو پارک بشین. بچه هم براش خوبه هوای آزاد بهش بخوره. خیلی آروم میشه. بچه ها دوست دارن برن بیرون. برو تو پارک رو یه نیمکت بشین بچه هم که بغلته. وقتی هوای آزاد به بچه میخوره سبک میشه بری خونه سریع میخوابه.

کاش نزدیکم بودی کمکت میکردم.

در مورد خواهر شوهر هم اتفاقا باید خوشحال باشی. هیچکس به اندازه من از مهمون بدش نمی یومد. ولی بچه که اومد چشمم به زنگ بود یکی زنگ بزنه بیاد تو برای چند دقیقه هم شده بچه رو بگیره. به خواهرشوهر الان به چشم فرشته نجات نگاه کن. من یادمه حاضر بودم همه کارهای خونه رو انجام بدم. ظرف بشورم غذا بپزم بشور بمال بکنم فقط بچه نگه ندارم. تا این حد هلاک بودم.

پاسخ:
بچه منو کسی نمیتونست نگهداره ازبس آویزون من بود و هست
دل درد داره میترسم تو خیابون بزنه زیر گریه و هول بشم.

خواهرشوهراومد و کاری نکرد والا،آخه هم تنبله هم سرش هم تو گوشی بود

چرا بیرون نمیری؟

هوا سرده؟؟؟

دخترک رو بپوشون، لباس مناسب براش بپوش

و باهم برید بیرون هرچند کوتاه...

 

 

پاسخ:
هم سرده هم کولیک داره گریه میکنه میترسم برم بیرون

نیلو منم کسی جدی نمیگیره ها نمیدونم چرا 

 

خب خونه خودشون بمونه چرا میاد پیش تو ؟ اوووف خداکنه نیاد 

 

نامادری سیندرلا توییی

پاسخ:
میدونم😁مثل خودمی

باز صد رحمت به نامادری سیندرلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">