دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

درحالیکه نینی رو،رو پام تکون میدم تا بخوابه مینویسم.

اول از روز دنیا اومدن نینی مینویسم.

 

از 28 تیر درد داشتم،هرچی شوهرجان میگفت بریم بیمارستان

قبول نمیکردم،فکر میکردم اینم مثل دوتا سقطامه و تو خونه تمومش میکنم.

تا اینکه دوشنبه 31 تیر وقت دکترم بود.

رفتم ولی بازهم منو معاینه نکرد.

زنگ زدم به مامای همراهم و رفتم پیشش.

گفت بیا خودم معاینه ت کنم.

وقتی معاینه کرد گفت وقت زایمانته و بدو بریم بیمارستان

ماهم رفتیم و بعد دوساعت و خرده ای درد کشیدن

خانم خانوما ساعت 10:40دقیقه شب 31 تیر دنیا اومد.

 

 

10 روز موندم خونه مامانم،و مادرشوهر و خواهرشوهر

هر روز 4الی 5 ساعتی میومدن و رو مخ من رژه میرفتن

و اصلا عین خیالشون نبود نیلوفر درد داره و باید استراحت کنه.

خانوادم هم حسابی اذیت شدن.

بعد 10 روز هم اومدم خونه خودم و مادرشدنم به صورت رسمی آغاز شد.

سخت نبود تنهایی،از پسش براومدم خداروشکر.

 

 

 

نینی مون زردی هم داشت که 24 ساعت تو دستگاهی که

اجاره کرده بودیم گذاشتیم و زردیش پائین اومد.

الانم که کولیک داره و همش دلپیچه داره

دل آدم کباب میشه براشون

خوبه چیزی یادشون نمیمونه.

 

 

هیکلم از چیزی که فکر میکردم هم سریعتر به حالت اولش برگشت.

قبله بارداری 68 کیلو بودم و الان 65 کیلوام.

و من موندم و غرغرای شوهر.

میگه شیرخودتو نده و شیرخشک بده

تا یه کم قیافه ت شبیه ادما بشه😆.

 

 

 

 

نظرات  (۲۳)

سلام عزیزم 

خیلی دیر اومدم اینجا ولی خب امیدوارم شامل عفو و بخشش یه مادر بشم 🙌

دخملی رو ببوس 

پاسخ:
نوچ اعدام میشوی

چه اسم قشنگی.مبارکتون باشه.

وای  این دلپیچه ها خیلی بده.دختر من هم خیلی اذیت شد.

سه ماه اول برای من خیلی سخت  گذشت.ساعت ۱۱میشد گریه هاش شروع میشد.

نیلوفر  شیر خودت بهتره .

لپهاشو ببوس.

پاسخ:
ممنونم مهدیاجان
منم منتظرم سه ماهش بیاد و تموم بشه و راحت بشه,دل ادم کباب میشه براشون.
شیرخودمو میدم.الان یه کم بیشترهم شده و فقط شبا میدم بعضی روزا.
چشمم حتما

کولیک احسان تا پنج ماه بود، یعنی سخت ترین قسمت بچه داری همون بوده، شب بیداری خیلی سخته، انشاءالله دخترت شبا خوب بخوابه

پاسخ:
اوووه مال دوست منم تا پنج ماهگی پسرش بود.مال ما شبا نیست روزا اذیت میکنه.
مثلا از ساعت ١۰صبح بیداره تا ١۲ شب.له له میشم ها😄
ممنون ان شاالله

تبریک میگم مامان جان.

الهی دخترجانت همیشه سلامت باشه. عاقبت بخیر بشه.

 

مراقب خودت باش :*

 

منم دوست داشتم بچه م دختر بود، اسمش باران بزارم :)

پاسخ:
ممنونم رهآجان
ممنون.فسقلی شماهم سلامت باشه

اسم لطیفیه ولی دخترم لطیف نیست اصلا😄


قدمش مبارک باشه انشاءالله . 🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
خیلی ممنون💖💖💖

قدمش مبارک باشه انشاءالله.

وقت کردی بیا تعریف کن ببینیم چیجور مامانی هستی😁

پاسخ:
مرسی ریحانه جان.
یه مامان خیلی بد.میام مینویسم حتما

ای جانم. مبارک باشه نیلوفر جان. قدم باران خانم خیر باشه. همراه خودش شادی و برکت بیاره براتون. مواظب خودت باش.

پاسخ:
جانت سلامت.
خیلی ممنونم مهساجان.
ان شاالله
مچکر

به به مبارکه ، دختر چقدر بهت سر زدم  خدا رو شکر ، تنش سالم باشه باران جان

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
ممنونم رویاجان.
تن شماهم سلامت باشه.
میشه ادرستو بذاری؟تو گوشیم ندارمش

من تلگرام ندارم اینستا دارم آیدیت رو بذار برام اینم منم mah_____96

پاسخ:
برات گداشتم
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۳۶ ستاره سهیل م

به بهههههه مبارررررررک باشه انشاءالله

نامدار باشه دختر نازت

خداروشکر بخیر و خوشی دخترخانم اومد خونه

 

پاسخ:
مرسییییییی.
کاش آدرستو میذاشتی.تو گوشیم ندارمت
اره خداروشکر.نه جک زدیم نه چونه دختر اومد توخونه
۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۳۸ شارمین امیریان

سلام مامان نی نی خوشگل🤩

مبارک باشه. ان شالله خانوم کوچولو با خودش یه عالمه خیر و برکت و شادی براتون بیاره.

 

خوشم میاد هر جور شده خودشو تیرماهی کرده! آخرین ساعتهای تیر😆

یه بوس اختصاصی از طرف من بهش بده😘

پاسخ:
سلام فامیل دامادم.
مرسی.ان شاالله.

اررره افتخار نداده با باباش تو یه روز باشن خواسته مستقل باشه از الان

چشم حتماا

ای جااااان دلم😍😍😍😍😍😍

مبارک باشه نیلوفر جانم، عزیزم❤❤❤❤❤

نامدار باشه انشالله🌸🌹🎉🎊🌹

الهی هر روز به پاش خوشی کنی عزیز دلم😗😗😗😗😗😗

 

پاسخ:
جانت سلامت.
ممنونم.
الهی آمین😆اگه گریه هاش بذاره
مبارکه، آفرین. خوب کردی زود نرفتی بیمارستان، از اول درد که بری کلافه میشی.
چهار ساعت میومدن مادر و خواهرش که چی. میگفتن حتما برو خونه ات!
شیر خودت رو بده، راحتتر از شیرخشکه، بهتره، هوش بچه زیاد میشه کمتر مریض میشه، و متناسب با بدن بچه است. فکر کن نصفه شب بیدار بشی بری آب جوش بیاری خنک کنی شیر درست کنی، شیر خودت آماده است میذاری دهنش، امنیت روانی هم به بچه میدی
پاسخ:
اره ماما گفته بود نرو اولش.منم که کلا تصمیم داشتم تو خونه زایمان کنم😆.

میومدن نوه شونو ببینن مثلا،مادربچه هم که کشک درد میکشه بکشه.خیلی پررو بودن.

واقعا سخته شیرخشک.من روزی دوبار میدم بهش که یه کم شیرجمع بشه وکم نیاد.
مبارکت باشه عزیزم. انشالله همیشه هر دو شاد و سلامت باشین. این روزها سخته ولی در عین حال شیرینه بعدها بیشتر متوجه منظورم میشی. حالا هر چی بیشتر بگذره بیشتر عاشق این تازه وارد میشی. شیر خودتو بده خیلی برای بچه مفیده. اینکه قیافه ت از نظر همسر اوکی نیست بخاطر شیردهی نیست بخاطر بی خوابی ها و خستگیهای زیاده. اینم درست میشه. خوش باش و از این دوران لذت ببر. کولیک هم دارو داره برو دکتر درست میشه.
پاسخ:
خیلی ممنون.
ان شاالله.
سخته بچه داری مخصوصا اگه تنها باشی.
امیدوارم عاشقش بشم فعلا هیج حسی بهش ندارم.
فکر کنم تو بیست وچهارساعت 4ساعت میخوابم فقط.
کاش زودتر درست بشه
اره دارو گرفتیم براش باز قراره ببریم ببینیم چی میگن


ای جانم 

مبارک باشه عزیزم

معمولا این کلیک از محصولات لبنی میاد

من هنوزم دارم، دل دردی می گیرم که خدا نخواد برای کسی

فکر کنم اگه شیر سویا بخوری یا نارگیل و محصولات لبنی رو به حداقل برسونی، دختر کوچولو کمتر اذیت بشه.

نامدار باشه الهی 

پاسخ:
جانت سلامت.
ممنونم.
اررره منم کلا نمیخورم اونارو.اوایل میخوردم بیشتر میشد طفلک خیلی اذیت میشد.
خواهرمنم مثل شماس.تو بجگی کولیک داشته الانم روده هاش حساسه.
مچککرم

مبارک باشه خدا حفظش کنه براتون عزیزم

پاسخ:
ممنونم.سلامت باشید.

الهیییییییی قدمش مبارک 

باران جاانم سلامت باشه

 

پاسخ:
خیلی ممنونم
سلامت باشید❤❤❤

مبارررررررررک باشه الهی عزززززززززیزم خداروشکر که بسلامتی زایمان کردی حالا بغلته خوشگل خانوم خداحفظش کنه ،باریکلا طبیعیم زایمان کردی👌👌👌

من هی بهت سر میزدم امروز خوشحالم کردی، منکه خیلی لاغر شدم مثل همون وقتا شدم که هرکی میرسه میگه چقدر لاغری 

ولی شیرخودتو بده خودتو خووووووب تقویت کن ،اگه کولیک داره قطره کولیکز رو بخر آب رو آتیش عالیه 

به نظرم وقتی تنها بشی بهتر از پس نی نی زندگیت برمیای تا همه دورت باشن 

آقا من میخوام نی نی رو بببینم یه عکس بذار خواهههههههش

این گل هام تقدیم به مادر خوشگل🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
ممنونم مهتاب جان.سلامت باشی.
اره من پهلوونم😆

دیگه بچه که میاد آدم استراحت نداره که لاغر میشه.من همش در حال بدوبدو هستم.وقتی خوابه کارامو میکنم وقتی بیداره اونو نگهمیدارم.خیلی سخته بچه داری.

شیرخودمو میدم حتمادوبار هم وسطا شیرخشک میدم چون یه کم شیرم کمه نمیرسه.ازهمین کولیکز خریدیم وقتی درد داره میدم بهش خیلی راحت میخوابه.خداخیر بده اونیکه این قطره رو تولید کرد

وقتی ادما دوروبرت هستن هرکدوم یه دستوری میدن بیشتر ازاین که کمکت باشن مایه دردسرن.

اینجانمیتونم.اگه اینستا داری تو دایرکت بفرستم برات یا تو کانالت اگه لینک دردودل داری بفرستم.

مرسیییی😍😍😍😘😘😘😘

عزززیزم

مبارک باشه تولدش..خیر و برکت و شادی بیاره براتون.

وقتی شیر داری چرا ندی؟؟ ولی شبا میتونی بهش شیرخشک بدی( خودت نه، همسرت) که هم بتونی دوساعت بخوابی، هم همسرت بفهمه بچه داری اسون نیست و مشارکت کنه و هم به شیشه عادت کنه تا بعدا بتونی پیش کسی بزاری و به کارت برسی

پاسخ:
خیلی ممنون ماهی جان.

آخه به خاطر باران خیلی جیزارو نمیخورم میگه شیرنده که بتونی اونارو بخوری.

فعلا شوهرجان نمیتونه بغلش کنه میترسه،به خاطر همین من باید بغلش کنم تا شوهرجان بتونه شیرخشک رو بده بهش😬.اماتو ساکت کردنش مشارکت میکنه.با تشکش بغلش میکنه و بازی میکنه باهاش تا من یه کم دراز بکشم یا کارامو بکنم.

سلام، به به تبریک میگم. ان شاءالله سالم و سلامت باشین همتون. 

 

😘😘😘😘

پاسخ:
سلام.خیلی ممنون.
سلامت باشید مهربانوجان
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۲۵ خونخوار باولکانی

چقد زیباست چرخه‌ی زندگی و مرگ. آدم به هیجان کشیده میشه! :)

الهش تنش سالم باشه

خداروشکر که هیکلت خوش فرم شد سریع

مثمن خوبه که هنوز به قبل بارداریم نرسیدم خخخخخ

خوشحالم برات عزیزم

خدا باران رحمتش رو برات نگه داره

چند سال دیگه همش با دخترت درگیری داری

مث دختر خاله ی من 

بهش میگیم تو اسمت بارونه

میگه نه من بارانم،بارون اونه که از آسمون میاد خخخخخخخخخ

پاسخ:
مرسی بانوجان.تن پاشاخان شماهم سلامت باشه.

من تو حاملگی فقط 5کیلو اضافه کرده بودم😆همین باعث شد زود برگرده.

بارون نه باران😆یکی بگه بارون میزنمش والا خخخ

به به...مجددا قدمش مبارک ❤

ان شاالله بهترین سرنوشتها در انتظارش باشه

و مثل اسم قشنگش پر از برکت و سخاوت

باشه🌿🍀☘

 

پاسخ:
مرسی میناجان.همچنین دختر خودت
ببخشید نشد بیام اسمشو بگم بهت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">