دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

تبلتم درست نشد.

مشکل از تاچش هست که فعلا نمیخریم.

بدون تبلتم لنگ موندم.

به شوهرجان میگم پول اومد دستمون یه لپ تاب بخریم.

خوبیه لپ تاب اینه به این زودی ها خراب نمیشه.






مادرشوهر ال دو روز پیش فوت شد.

ال شانس اورد این سری رفت دیدنش

مادرشوهرش اینقد غصه خورد که آخرش مرد.

خیلی دلم براش سوخت.






مردم ما اعتراض کردن هم بلدنیستن.

خواستن به وضعیت جدید رفت وآمد اتوبوس ها اعتراض کنن

سوار اتوبوس ها میشن و کرایه نمیدن!!!

درحالی که ربطی به راننده ها نداره

خب اگه اعتراض داری  کلا سوار نشو

به خاطر 500 تومن کرایه اون دنیا مدیون نشو.





منم که همچنان حاملم با چاشنی درد.

دیگه چیزی به آخرش نمونده.

الان هفته 35 هستم






این قسمت:مادرشوهرمهربان:

مادرشوهر:نیلوفر میخواد بره بیمارستان بهمن(خصوصی)

شوهرجانم:نه میخواد بره ارتش(دولتیه)

مادرشوهر:تو مجبورش کردی؟

شوهرجان:نه خودش خواسته بره اونجا.

مادرشوهر:مجبورش نکنی،بذار هربیمارستانی دوست داره بره که بعدها یادش بیفته ناراحت نشه.


(خوشم نیومد😆مامانم میگه خوب بود اگه به پسرش میگفت هزینه اضافی نکن و بیمارستان دولتی ببرش؟؟؟)

نظرات  (۲۱)

آره عزیزم میشه

قسمت بیوی کانال لینک در2دل گذاشتم

پاسخ:
فرستادم برات

نیلوفر کجایی؟

نی نی ت به دنیا اومده حتما تاحالا😊

نباس به ماها به خبر بدی نامرد؟😐😅

پاسخ:
آره الان یک ماه و سه روزشه.
نمیشد بیام الان ماهر شدم همزمان هم شیرمیدم هم تایپ میکنم😆
۲۰ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۲ بانوی عاشق

سلام گلم

کجایی چ کردی عروسمو

بیار نشونم بده دیگه

منتظر دیدن روی ماهشم

پاسخ:
سلام.
میشه از طریق کانالت عکس بفرستم؟
فکر کنم دیگه تا الان مامان شده باشی :)
بیا ی خبری از خودت بده! البته بعید میدونم فعلن وقت کنی :)

تبریک میگم عزیزم.
ان شالله هم خودت هم نی نی سلامت باشید.

پاسخ:
اره سی و یک تیر مامان شدم و بالاخره تونستم بنویسم.
دیدم تبلتم درست بشو نیست و دلم تنگ شده واسه اینج.دیگه باهمین گوشی میسازم.
ممنونم رهآجان
سلامت باشی.
چه بی موقع تبلتت خراب شد.نی نی به دنیا اومد نیلوفر؟
پاسخ:
خیلی خیلی بی موقع.
حتی نمیتونم یه عکس باکیفیت از فسقلی بگیرم.
نیلوووو فکر کنم زایمان کردی؟
زود بیا خبر سلامت خودت و نی نی جونو بده
پاسخ:
اررره سی و یک تیر.
میام الان وبت
دلم تنگ شده بود
سلام نیلوجون خوبی خیلی وقت بود واست کامنت نذاشتم چون با گوشی میخوندمت 
با دخملیت چه میکنی کی انشاالله قراره دنیا بیاد ؟ زن باردار هرچی حاجت کنه براورده میشه لطفا واسم دعا کن جهازم جور بشه برم سر خونهذزندگیم :-)
پاسخ:
سلام جری بانو.
اونم خوبه باهم میسازیم دیگه😆.اره دنیا اومد 31تیرماه.
ان شاالله که میری به زودی

سلام... زایمان کردی؟ نکردی؟ بچه دلش میخواد بیاد یا نه؟

اگر اومد پشت دستش رو به جای من ببوس و بهش بگو به این دنیا خوش اومدی...

زود بیا تعریف کن عزیزم

پاسخ:
مگه به دلخواه اوشونه😆آوردیمش بالاخره.
چشم حتما
سلام نیلوفر ...خوبی؟؟؟
از دخترت چه خبر؟؟؟؟

یه خبر از خودتون بده لطفا
پاسخ:
اومدم باز اومدم،اومدم دل ببرم😆.
سلام نیلو
خوبی ؟
نی نی گولو چطوره؟
هنوز زایمان نکردی؟

پاسخ:
سلام.
مرسی که به فکرم بودی
خب پس خیلی نزدیک شدی. انشالله به سلامتی دنیا می یاد و از وجودش لذت میبری. خیلی خیلی شیرینه. بغلش کنی می فهمی چی میگم. مثل من نری یه دفعه غیب بشی. بیا برامون از نی نی داری بگو. برام تداعی خاطرات میشه.
پاسخ:
خیلی خیلی شیرین.
بعضی وقتا دلم میخواد درسته قورتش بدم.
سلام. نیلو جانم 
مادرشوهر ال جوون بود یا پیر؟ مرگ حقه خدا رحمتش کنه 
ای جان ایشالا که به سلامتی بغلش کنی دخملیتو 😍
مادرشوهر من یبار میگه آیلینو ببر خصوصی یبار میگه ببر دولتی فرق نداره حالا انگار من حامله م کاملا اون حست که خوشت نیومده درک میکنم نمی‌دونم چرا نمیفهمن اگه واقعا بخاطر ماست فقط حرف نزنن و نظر ندن خیلی به صلاحه باز مادر شوهر تو حرف بدی نزده این از الان هی بیمارستان پیشنهاد میده هی نظرش عوض میشه :/
در آخر حرص نخور برا نینیمون ضرر داره😍
پاسخ:
سلام آیلین جان
پیر نبود.شاید 60 میشد یا کمتر.اینقد غصه خورد که مرد.

مرسی سلامت باشی.

وااای ببین تو حامله بشی چقد نظر بده  مثل مادرشوهرمن.
میدونی مادرشوهرمن سیاست داره میدونه چیکار کنه پیش پسرش عزیز بشه.الان شوهرجان باخودش میگه چه مامان خوبی دارم زنمو دوست داره!!!

نمیذارن حرص نخورم که😆
سلام نیلوفرجان
خوبی عزیزم؟❤
کوچولو چطوره؟😍
چقدر مونده تشریف بیاره😉؟❤🌷💋
پاسخ:
سلام میناجان
خوبم ممنونم.
اونم خوبه اون تو حسابی مشغوله گردشه
دکتر که نوشته 2 مرداد،چیزی نمونده حالا ببینیم خودش کی افتخار میده بیاد.
حتما یه لپ تاپ بگیر که فسقلی اومد باید عکساشو برامون بذاریا
ال چیکارا میکنه؟ با مرگ مادرشوهرش کنار اومده؟
انشالله یه زایمان خوب داشته باشی و قلقلی خانومو تو بغلت بگیری
پاسخ:
عکساشو که نمیتونم بذارم ولی برای تو وچندتا از رفقیام حتما میفرستم عکساشو.دامادم نبینه که نمیشه.

ازاون موقع ندیدمش.نمیدونم الان چه حسی داره.خیلی دوست دارم ببینمش و بپرسم.

مرسی ان شاالله.
پست رو بیخیال...
اسم دخترتو چی میخوای بذاری؟؟😁😁😁😁
پاسخ:
میام میگم بهت
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۴ فری خانوم
چه عجببببب
آخییییی چیزی دیگه نمونده که دخملت رو بغل بگیری
به سلامتی زایمان کنی 
راست می گفت اون بنده خدا پس مشکل از طرز فکر خودته مادرشوهرت خوبه 😆
ولی واقعا حرف خوبی زده ... بازم از خوبیاش بگو 
پاسخ:
نه دیگه شمارش معکوس آغازشده.
سلامت باشی

نه اصلا من خوبم مادرشوهرم بده😆نبینم تکرار کنیا

دیگه نمیگم ازخوبیاش فقط ازبدیهاش میگم ببینید من چه مظلومم
طفلی  مادر شوهر ال.دق مرگ شد.

من این موقع نفسم بالا نمی اومد.دیگه چیزی نمونده.به سلامتی بغلش کنی نیلوفر.

عجب اعتراضی .خب سوار نمی شدند.


پاسخ:
اره طفلی،خیلی براش ناراحت شدم.

اخییی نفس من درمیاد فقط خیلی درد دارم.اره دیگه اخراشه راحت میشم.خیلی دوست دارم زودتر خودشو ببینم.

منم همبنو گفتم بهشون.خب راننده طفلک تو این گرما وترافیک میره ومیاد برای هیچی؟!!خیلی بی انصافی کردن
ان شاءالله که یه لپ تاپ خوبی بخرین.
ای بابا، من که یکسالم ننویسم هیچ کی سراغمو نمیگیره. باز خوبه تو دو سه تا رفیق پایه داری. خدارحمتش کنه مادرشوهرش رو. 
مادرشوهرا هر حرکتی بزنن مادرشوهرن متاسفانه. من یکی از عواملی ازدواج نمیکنم همین مادرشوهرا هستن. از بس که حالت مادرشوهرگریشون فعاله. 
پاسخ:
ان شاالله😆

آره دستشون درد نکنه که به فکرمن هستن.خیلی ذوق میکنم میبینم.

ممنون.

دقیقاااااا پشت هر حرفشون بالاخره یه جیزی هست😆البته مادرشوهرخوب هم داریم ها
امیدوارم به زودی با ی گوشی خوب یا با لپتاب پست بزاری.

پس چیزی تا انتهای بارداری نمونده.
الهی زایمانت راحت و بدون دردسر باشه و اذیت نشی و تو دلی ت به سلامتی بغل کنی :*
پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه.خیلی سخته اینجوری.

نههههه😆با وقته دکتر 24 روز مونده فقط.

الهی آمین.چه دعای قشنگی.مرسی
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱ شارمین امیریان
واااای نیلوفر بالاخره اومدی! فکر می کردم پست بعدی که می نویسی با تیتر «دخترمو شوهر دادم» باشه =)))

سلام.

 تو کلا ضد مادرشوهریا... الان با این حرف مادرشوهر باید میرفتی تو اتاقت و به رفتارهای زشتت فکر می کردی و از شدت عذاب وجدان نمی دونستی چی کار بکنی! =/ =)))) (می دونی که شوخی می کنم)
پاسخ:
دیدم تبلت از رو نرفت خودم از رو رفتم.فقط با گوشی خیلی سخته😆
اگه میخواستم شوهر بدم که شما میفهمیدی ناسلامتی فامیله آقای دامادی.


سلام

خیلییییی اونم درحالت به شدت بی منطقش😆
شوخی هم نبود حق با شماست.اصلا هرچی محبت میکنه حرفای قشنگ میزنه بهم توجه میکنه من خوشم نمیاد.اصلا این ذات خبیثم نمیذاره دوسش داشته باشم.

۰۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۵ بانوی عاشق
خدا خیرش بده مادر شوهرت رو
چون واقعا زایمان اول خیلی مهمه اگه جای بد بری و اذیت بشی کلا از بارداری و زایمان و زده میشی
خاطره ی خوب از زایمان کمک میکنه ه حداقل کمتر دچار افسردگی بعد زایمان بشی
خیی مواظب خودت باش مامان خانومی
پاسخ:
آره خاطره خوب مهمه
منی که ازحاملگی خاطره خوبی نداشتم واقعا حاملگیم سخت گذشت برام.اصلا دلم نمیخوااد دوباره تجربه کنم.

ممنونم باتوی عاشق جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">