دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

چرا اطرافیانم به من ایمان نمیارن آخه؟😁

چقد باید از خودم معجزه رو کنم که ایمان بیارن؟

قبله اینکه این خونه رو بخریم،به شوهرجان میگفتم از ساختش مطمئنی؟

میگفت آره خیلی خوب ساخته شده،ولی دل من اروم نکرفت.

از سال ۹۴ با این فکر که الانه این خونه خراب بشه سر کردم

با اینکه همسایه ها میگفتن ما شاهد ساخت اینجا بودیم و فیلم داریم ازش.

خیلی از شب ها ایت الکرسی خوندم و به خدا گفتم:

خودت شاهدی تمام اهالی این ساختمان با سختی خونه خریدن،بلایی سراین خونه نیاد..


همین چند روز پیش شوهرجان تصمیم گرفت کاشیای بیریخت پارکینگ رو عوض کنیم

به همسایه ها گفتیم همه موافق بودن الا یکی،با کلی دعوا و جدل راضی شد

جمعه اومدن کندن و دیدیم به به،لوله ای که به فاظلاب شهری وصل بوده

خوب جانیفتاده و آب پرشده و میداده به زیر کاشی ها

بعدهم که نشست کرده،کاملا اون قسمت فرو رفته

اگه همینجوری میموند کل ساختمان میریخت.


همسایه ها به شوهرجان گفتن فقط داریم دعات میکنیم که اینکار رو انجام دادی.

به شوهرجان میگم دیدی حس ششم من باز درست کار کرد!

اوشون هم فرمودن پس چرا حس ششمت برای پولدارشدن من کار نمیکنه؟😁

(امیدوارم تا وقتی فروش بره خونمون به آرامش برسم تو این خونه)





زن خوب:گوجه سبز خریدم

مرد بد:بازم گوجه سبز خریدی که

زن خوب: اصلا حواست به ویار من نیست ها

مرد بد:آخه تو خودت گوجه سبز دوست داری!!!





بالاخره یه پست طولانی نوشتم.

نظرات  (۱۸)

نیلوفر غیبتت داره طولانی میشه ها😒
عاقا به مادرشوهر بگو کادوی نی نی یه تبلت و گوشی نو بخره برات😁😅😅
پاسخ:
تبلتم طول کشید تا درست بشه.😁

کااااش میشد بخره برام.یا یه دفعه لپ تاب میخرید بهتر بودا
نیلوفر جان چه خبر؟؟
نی نی اومد خبر بدی ها
انشاءالله حالت خوب باشه و به سلامتی بغلش بگیری
پاسخ:
سلامتی.
اونکه حتما خبرشو مینوشتم،فعلا که نیومده.
ممنونم ان شاالله هرچه زودتر
اومدم ببینم نفس میکشی یا نه
که دیدم خداروشکر هستی
چه خبر از نی نی گولو
جیگرشووو
پاسخ:
هااا هنوز نفسی میاد ومیره
اونم خوبه،جدیدا وول میخوره فسقلی.
کجایی نیستی؟نی نی چطوره
پاسخ:
تبلتم خراب شده با گوشی قراضمم سخته بیام وبلاگ.

نینی هم خوبه خداروشکر.ورجه وورجه میکنه هرازگاهی
۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۵ شارمین امیریان
سلام.
کجایی نیلو جان؟! خوبی؟ خیلی وقته نیستی. =(
پاسخ:
سلام.
عشقم تبلتم😆خراب شده با گوشیمم سخته بنویسم درست کارنمیکنه که.
دلم تنگ شده واسه خوندن ونوشتن.
گلریزون کنید تبلت بخرم😆
نیلوفر؟؟؟؟؟
کجایی توووو؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خوووووبم میناجان
 بی تبلت شدم نمیتونم بنویسم وبخونم.
فعلا دادم شوهر  ال برام درست کنه خداکنه درست بشه فقط.
سلام نیلوفر جانم.خوبی خانم؟
خدا چقد رحم کرده. سوای هزینه ای که رو دستتون میذاشت کلی اعصاب خوردی هم داشت
پاسخ:
سلام نگین جان.خوبم.شماخوبی؟
خیلی زیاد.واقعا خدا دوستمون داشت که باعث شد ببینیم.
سلام نیلو جان 
خوبی عزیزم ؟دخملیت خوبه؟ 
بزار خودم جواب بدم آره هر دو خوبین خدا رو هزار مرتبه شکر 😁😘😍 
پست قبلی گفتی روزشمار رمضان یاد پارسال افتادما یادش بخیر واقعا وبلاگ می نوشتیم نمی‌دونم چرا اصلا دیگه حس و حال نوشتنم نیست چند خط تو کانال به زور می نویسم 
برم دیگه باز شروع کردم چسناله
پاسخ:
سلام آیلین جان.
دیگه خودت جواب دادی😆
تو که دیگه خیلی تنبل شدی یه تنبیه درست وحسابی لازم داری
ناله کن ناله قشنگه😆
چطوری مامانی؟
تو دلی ت خوبه؟
پاسخ:
خوبم.شماخوبی؟
اونم خوبه بایدم خوب باشه😆فقط منو اذیت میکنه.
شکر خدا که به خیر گذشت
ایمان بیارین، ایمان بیارین!😁

نیلوفر دهنم آب افتاد،زبون روزه، بدون گوجه سبز! الان من چه کنم!؟😅😜

امان از دست آقایون
خوب خودت دوست داری نباید بخوری؟😅
پاسخ:
خداروشکر
ایمان نمیارن که،باید عذاب نازل کنم بعد😁
آخیییی،شرمنده،شبا مار میان نیشم بزنن.

اماااااان
همینو بگو،انگار خودم ادم نیستم،هرچی بخوام بخورم میگه ضرر داره نخور،کلافم میکنه.
خدا رو شکر که به خیر گذشت و زودتر متوجه این خرابی شدین
ان شاءالله به یه قیمت عالی فروش بره
نیلو جان لطفا درباره حس شیشمت به من بگو عزیزم😁😍
پاسخ:
خداروشکرواقعا،خودمم یه کم به آرامش رسیدم.

ان شاالله

ایمان میاری؟
من بهت ایمان اوردم حالا برای منم پیشگویی کن خودمم حس ششمم خیلی خوب کارمیکنه به خواهرم میگم اگه دنبالشو میگرفتم یه فالگیر بنام میشدم پستتم اصلا طولانی نبود😁😁😁
پاسخ:
مخلصیم
فعلا پیشگوییم نمیاد😁

منم همینطور،خیلی زیاد ازاینجور چیزا برام پیش اومده اما کیه که مارو کشف کنه 
خداروشکر که به خیر گذشت
پاسخ:
آره خداروشکر
منم شاید به آرامش برسم یه کم.

هیییییییی
هیچوقت مردها به زن ها شون ایمان نمیارن...
منم همین مشکل رو با همسر دارم...
آخرشم تقصیرا میوفته گردن من


گوجه سبز برای بارداری خوبه فکر کنم... یه تحقیقی بکن با ادله به شوهرجان بفرمایید باز هم حق با شماست


خسته نباشی بانو با این پست طولانی

پاسخ:
هیچوقت!میدونی این چندمین باره که بهش ثابت شده ولی باز حاضرنیست قبول کنه!

آره جالبه نوشته بود خون سازه،که من نمیدونستم.
بهش گفتم بتز حرف خودشو کیزنه،آخه میدونی من خیلی زیاد میخورم😁نمیتونم جلو شکممو بگیرم.

سلامت باشی😁
یک حکمتی بوده که فکر کاشی عوض کردن افتادین...
حیاط قبل ما هم موقع کندن طرح اگو فهمیدیم نشست کرده و 5 تا وانت خاک خالی کردن بازم پر نمیشد.
خدا پشت و پناه همه باشه انشالا
آخی گوجه سبز دوست داری؟
من یخخخ میخوردم
پاسخ:
اوهوم،اصلا نمیتونستم درک کنم این همه اصرار شوهرجان رو،فکر کن از پارسال شوهرجان گیر داده بود عوض کنیم سنگارو.
اووووووووه  چه زیاد،ماهم همین کار رو کردیم،یه سریا انصاف ندارن اصلا تو ساخت دقت نمیکنن.

آررررره خیلی زیاد،خودشم با هستشون میخورم😁

منم بعضی وقتا که احساس میکنم داخل معدم آتیش روشن کردن دلم یخ میخواد.
نینی شماهم گرمش بوده همش
همون کاشیای بیریخت، مسبب این شدن که از یه خطر نجات پیدا بکنید.
خداروشکر که زود فهمیدید.
ان شاالله خونه ی جدید و خیال راحت.

خداییش چه جوری گوجه سبز میخوری؟؟؟
من حتی یه دونه هم نمیتونم بخورم.
تا میام بجومش دندونام و دلم ضعف میره😖


پاسخ:
دقیقا،از پارسال داریم به اینا میگیم تازه امسال راضی شدن خداروشکر.
خداروشکر
ان شاالله،امیدوارم که فروش بره تو این اوضاع و احوال کسادی.

واای عاشقشم من،یه کاسه پر میخورم.خیلی میچسبه.
منم بعدا دندونام یه طوری میشن اما اهمیت نمیدم.
عاقااا خدا رحم کردا

حست در مورد من چی میگه نیلو 
کی خونه دار میشیم؟ 

پاسخ:
آره فکر کنم خدا دلش سوخته برای اهالی این ساختمون.

حسم میگه اصلا خونه دار نمیشین😁اگه شمارو به حال خودتون بذارن حتما خونه دار میشین ولی دوروبریاتون نمیذارن که.
عه!من ایمان آوردم ✋
انشااالله میرین یه خونه عالی با ساختی مطمئن همراه نی نی 
راستی کانال داری؟
پاسخ:
مرسی 😁

ان شاالله،این دل من یه کم به آرامش برسه.

نه من کانال ندارم ولی تو کانالت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">