دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

دفتر خاطرات من

خوب،بد،زشت

خریدای نینی رو انجام دادیم،خیلی مختصر ومفید

لباس فقط سایز صفر۲ دست و سایز یک ۳ دست گرفتیم،قرار شد 

هر سری به نسبت رشدی که داره براش لباس بخریم.

مونده سرویس خوابش که دوست شوهرجان گفت

اوایل تیر آماده میشه😁میترسم تا اون موقع نینی بیاد!





یه خانومی هست،متولد سال ۴۷،ولی چهره ش ۱۰ سالی جوونتر ازخودشه

جدیدا هم پسر جوونش رو از دست داده.

اونروز پیش خاندان شوهرجان حرف میزد و میگفت من راضیم به رضای خدا.

سوارماشین که شدیم،خاله و مادرشوهر و خواهرشوهر شروع کردن به غیبت

که آره خاک بر سرش برای مرگ بچه ش ناراحت نبود!!

اصلا مرگ بچه ش پیرش نکرده!

منم گفتم ایمان یعنی همین،اینکه هرچی خدا بهت داد و گرفت بگی خدایا شکرت.

قرار نیست با مرگ عزیزان،باهاشون از دنیا بریم که.






زن تنها:چرا زنگ نزدی یه حالی ازم بپرسی؟

سنگدل جان:آخه تنها نبودی که،خونه مامانت بودی!

زن تنها:خب یعنی دلت تنگ نشده بود واسم؟

سنگدل جان:نه،من دلم از سنگه!

زن تنها:بیچاره دخترم،باباش دلش از سنگه

سنگدل جان:دلم واسه اون از پنبه س!

زن تنها:آهان،پس فقط واسه من از سنگه

سنگدل جان:آره😑

(اینم ازشوهرجان با عاطفه ما😁)





امسال روزشمار رمضان ندارم دیگه😁

ولی برای اومدن نینی روزهای باقیمانده رو میشمرم

خیلی عجله دارم برای اومدنش

امروز که ۱۴ اردیبهشت ماهه،۸۷ روزش مونده.


نظرات  (۱۱)

به سلامتی  انشالله نیلوفر جانم

آفرین به این توکل، به نظر من هم ایمان یعنی همین که مطیع امر خدا باشی و چقدر بده قضاوت!

پاسخ:
سلامت باشی

دقیقا منم به همین معتقدم،ولی خب خاندان شوهرمن فقط ظاهر رو دارن
وااای خیلی خرید برای نی نی کیف میده.
ما خیلی اهل سیسمونی و این حرف ها نیستیم.انگار شمالیها خیلی اهل مراسم های دست و پا گیر نیستند.حالا یه دوست دارم اردبیل ازدواج کرده .اون ها تو مناسبت های مختلف برای خواهر شوهر و مادر شوهرش کادو می خرن.همیشه هم بنجول می خره از حرصش.ما از این رسم ها نداریم.
به سلامتی به دنیا بیاد الهی.
دلم برای زن تنها سوخت.

پاسخ:
خیلییی،مخصوصا قسمت لباس،من که میبینم دوست دارم بخرم ولی خب مقاومت میکنم.

اره شمالی ها ازاین نظر خیلی خوبن تو قیدوبند اینحور کارای بیمزه نیستن،امان ازاین شهرررررر ومخصوصا خاندان شوهرمن!
شهرماهم همینطوره مهدیا،عیدها برادرها واسه خواهرا عیدی میبرن واسه مادراشون عیدی میبرن،اصلا یه وضعیه که نگو.
ما کادو نمیدیم پول میدیم،شوهرجان هم که کم نمیده من هی حرص میخورم.

سلامت باشی،خدا دختر گلت رو حفظ کنه.

دیروز هم زن تنها بودم،کلی گریه کردم.
انشالله به سلامتی و دل خوش خانوم خانوما تشریف بیارن
ما وقتی سیمونی آیهان رو میگرفتیم خونه تک خواب بود و زیاد وسایلش دلبری نمیکرد وقتی خونه ی جدید رو خریدیم برا هیچی ذوق نداشتم الا چیدن اتاق آیهان. کلا وسایل و لباس بچه خریدن خیلی فاز میده
هرچند من زیاد نمیخرم حیفم میاد همش لباس بخرم دو سه هفته ای کوچیک شه :))))
البته الان خوبه ها. لبتسای پارسالش هنوز تنش میشه:)))

پاسخ:
سلامت باشی نگین جان.
خیلی زیاد،به مامانم میگم چرا تموم شد آخه.
حالا منتظرم سرویسش بیاد و بچینم و کمبودارو بخرم.
اوایل بچه خیلی رشد میکنه،بعد دوسال یه کم بهتر میشه.

۱۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۱ شارمین امیریان
سلام.

وای چقدر کیف داره سیسمونی خریدن. شما این رسم رو ندارید که خانواده زن سیسمونی بدن؟ امیدوارم نداشته باشید چون واقعا رسم کثیفیه!😁 منم با کم کم خریدن سیسمونی کاملا موافقم

حالا بده روحیه ش رو حفظ کرده؟🤤 لابد دلشون می خواست طرف افسردگی بگیره اینا بشینن بگن الهی بمیرم براش. داغ اولاد سخته!

نیلوفر داری تو بدن خودت هوو پرورش میدیا!😁

بالاخره که باید قضاش رو بگیری 😒 (از طرف یک حسووووود)
ان شالله این ۸۶ روز باقیمانده رو هم با خوبی و سلامتی پشت سر بذاری و عزیز دل بابا بدون اذیت کردن مامان دنیا بیاد 😘


پاسخ:
سلام.

اتفاقا داریم،همشو خانوادم خریدن دیگه،خیلی عذاب وجدان داشتم.
کلا هرچی که به خانواده دختر مربوط باشه جز رسمهای کثیفه😁.

آره دیگه،باید مثل اینا صبح تا شب گریه میکرده،غش و ضعف میکرده که بگن بچه شو دوست داشته!

هوو اونم چه هوویی،نه تنها شوهرجان بلکه خانوادمم میگن بعد این تو مهم نیستی دخترت مهمه😁.

🤣🤣🤣🤣🤣اتفاقا به مامانم میگفتم چی جوری ۳۰ روز رو باید بگیرم آخه،خیلی سخته.

عزیز دل بابا😂😂باحال بود،ان شاالله.
مبارک باشه وسایل نی نی خانوم
ان شالله بسلامتی استفاده بکنی براش.

امان از قضاوتهای اشتباه !!!

محبتهای شوهر ها که دیگه اصن زبانزد شده والا.
اصلنم خجالت نمیکشن و زبونشونم روز ب روز درازتر میشه😎

ان شاالله صحیح و سالم به دنیا میاد
پاسخ:
سلامت باشی.
ممنونم ان شاالله.

اماااااااااان،چقد حرص خوردم اون لحظه.

خجالت و آقایون؟اصلا عمراااا.دراز بوده از اولشم،رو نمیکردن


ان شاالله.
سلام خریدای نی نی مبارکش باشه منم برای دخترم لباس واسباب بازی زیاد نگرفتم ازهرسایزدودست گرفتم شوهرجانت ازافعال معکوس استفاده میکنه منم امسال ازگرفتن روزه معافم وچقدرناراحت
پاسخ:
سلام
ممنونم
منم اسباب بازی نگرفتم،مال خودمو میدم بهش بعد که بزرگتر شد باخودش میرم خرید که ذوق داشته باشه و استفادشون کنه

کلا عادت داره از افعال معکوس استفاده کنه😁
منم دوست داشتم بگیرم،ولی تا دوساعت ازخوردنم میگذره به شدت گشنم میشه.

سلام، عجب باباهایی.
بچه بدون مامان قبول نیس😋
برام این روزا دعا میکنی؟خیلی احتیاج دارم. 
بوس بوس
پاسخ:
والا،یا مادروبچه یا هیچکدام😁

چشم،ان شاالله هرچی هست درست بشه
خریدای نی نی جونمون مبارکش باشه و انشالله بسلامتی بیاد و استفاده کنه از همشووون 

راستی امسال راحتی از روزه گرفتن خخخ خدام راحت میشه از دستت هی میری مهمونی و میشمری زودتر تموم شه 

تو لیست نگرانیات فقط من نبودم دیگه :(
پاسخ:
مرسی،ان شاالله.

اول میخواستم روزه بگیرم،ولی دیدم همش گشنمه و یکی هم به خاطر قندم.امسال رو خدا یه نفسی میکشه.

یادم رفت😁تو اولیش بودی اصلا
سیسمونی منم خیلی مختصر بود ولی هربار که لباس جدید میخواستم خواهرم میرفت میخرید عکس میفرستاد تا منم بپسندم اتفاقا خیلی خوب بود از نظر من 
مبارک باشه بسلامتی و دلخووووووش 
چشم برهم زدنی میرسه روزه زایمان 
پاسخ:
چه خوب،زن عموی من میگفت خواهرش اینقدر خریده بود که آخرش بخشیده بود به یکی.
ماهم همین کار رو میکنیم،به وقتش میخریم،ذوق دارن هی میرن بیرون میبینن میخرن.

ممنونم.
امیدوارم،من کلا حاملگی رو دوست نداشتم فقط نینی رو دوست دارم

لباس سایز صفر معمولا بزرگه. پسر من اوایل سایز دوصفر می پوشید.

انتظار خیلی سخته. درکت میکنم. ولی زود میگذره نگران نباش.

پاسخ:
اوخییییییی ای جااانم.
نینی دوست منم لباساش براش بزرگ بودن،اولش که دنیا اومده بودنیم وجبی بود 😍😍😍
خیلیییی سخت،هی تصورش میکنم 

به به چه لذتی داره خرید برای نی نی و دیدن اون لباسها
انشالا با دل خوش از همش استفاده کنی.
نجارها بدقولن. مرتب بهش یاداوری کنید.
اون 47 ساله بخودش میرسه. منم الان دو تا همسن تو نزدیکا دارم که مدام تزریق ژل تو پیشانی و پر کردن خط لب و دور چشم دارن. من در برابر اونا ده سال پیرتر نشون میدم.
هیچکس از دل کسی خبر نداره. دل همه در آرامش باشه الهی
پاسخ:
واییی خیلی،لباسای کوچولو😍خیلی حال داد،به مامانم میگم حیف که تموم شد.
ممنونم،ان شاالله.

خیلیییی،خوبه دوست شوهرجانه بالاخره با دعوا کارشو پیش میبره.حالا فعلا باید باشوهرجان دعواکنم چون هنوز مدل رو نبرده پیشش.

نه این تزریق نداشت،گفت من مربی یوگا و پیلاتسم،میگفت گوشت و اینجور چیزا نمیخوره همین باعث شده خوب بمونه.
یه کمم به پوست هم مربوطه،الان مامان من ۵۳ سالشه ولی اصلا بهش نمیاد،همه فکر میکنن زن دوم بابامه😁
اتفاقا شماکه خیلی خوب موندی 
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">